2013. feb 09.

Celebeket védünk...

írta: steve4security12
Celebeket védünk...

226025_428402150528752_1855881129_n.jpgKedves Barátom!

Tudom, te is állást keresel magadnak, mint oly sokan a falubeli barátaink közül. Neked kell döntened, merre-hogyan tovább, én csak a saját munkámról tudok neked némi tájékoztatást adni.  Már évek óta vagyonőrként dolgozom,  és jóllehet sokan csak legyintenek erre a szakmára, de én nagy örömmel végzem ezt a munkát. Jó közösségben dolgozom, ami számomra nagyon sokat jelent. A munkabér jobb is lehetne, de folyamatosan tanulhatok és fejlődhetek, ami számomra szimpatikus. Mi itt a csapatban ezt a munkát nem csupán munkának tekintjük, hanem egyfajta elhivatottságnak. Vállalatok és magánszemélyek vagyonára felügyelünk, ami nagyon komoly felelősséggel jár.

202620_368647363206869_977881010_o.jpg

Nagyon sok rendezvényen is részt veszek, mert szeretem a változatosságot. Ebbe az elit csapatba csak egy szűkebb kör tartozik, akik már testőrképzésen is részt vettünk. Képzeld, én már testőr feladatokat is elláttam, nem is egyszer. De hogy kit védtem, az szigorúan bizalmas információ - még neked sem árulhatom el. A rendezvényeken viszont nagyon sok közismert celeb biztonságára is kell vigyáznunk - jóllehet nem mindig közvetlen módon. Nagyon kedves, közvetlen emberek - mindig megengedik, hogy közös fotót készíthessünk emlékül. Mellékelek is neked néhány fényképet:

210767_374711022600503_1862066097_o.jpg

Tulajdonképpen a rendezvényszervező csapat tagjaként nagyon sok színvonalas eseményen részt tudok venni, és a "színfalak mögül" tudom szemlélni az eseményeket. A Gyulai István emlékversenyen a magyar olimpiai bajnokok mellett számtalan más sport hiresség is indult a gálaversenyen. Felemelő érzés volt ilyen nagyszerű sportolók -és egyébiránt kiváló és kedves emberek mellett tüsténkedni. Nos, ezek azok a pillanatok, amelyek mindig feltöltenek engem energiával - a sokszor méltatlanul "lekezelt" szakmánk iránt.

256319_372086146196324_995889534_o.jpgNekünk mindig arra kell felügyelnünk, hogy csak az arra jogosultak léphessenek be az adott rendezvényre, vagy az un. backstage területére.Olyan hírességek mellett dolgozhattam, akiket egyébként csak a TV-ben láthattam. Csak hogy néhány nevet megemlítsek, Friderikusz Sándor, Fábry Sándor, és Hajdú Péter által vezetett show műsorok biztosítási feladataiban is részt vettem. Több "Megasztár" személyéről derült ki számomra, hogy roppant kedves és közvetlen emberek, akik azonnal belopták magukat a szívembe. De nagyon sok hazai és nemzetközi sztár környezetében is dolgoztam már.

622502_372388439499428_1513724249_o.jpg

Szinte bármelyik hírességet kértük meg egy közös fotó elkészítésére - azonnal igent mondtak és partnerek voltak. Így közelről szemlélve az is érzékelhető, hogy talán az ő életük sem mindig csak fény- és ragyogásból áll, ahogy azt esetleg sokan gondolnák. Nagyon feszített tempóban élnek,  fegyelmezetten teszik a dolgukat - és mindeközben arra szinte mindig figyelnek, hogy közben mosolyogjanak és derűt sugározzanak. Látszik rajtuk, hogy ők is keményen megdolgoznak a sikerért - akár tV-s személyiség, ha zenész, vagy akár világhírű sportolóról van szó. Valahogy így a közelükben a dolgok rendje és összefüggése is világosabbá válik számunkra.

622374_371034929634779_1741882762_o.jpg A legjobban azt szeretem, ha személyvédelmi feladatot láthatok el - hiszem, ez a szakmánk egyik legnagyobb kihívása. Többnyire nem klasszikus testőr feladat a miénk, hanem alapvetően egyfajta személyi kíséretet. De ez egy olyan szakma, amikor a helyzet bármikor élesre válthat egy pillanat tört része alatt, és akkor nekünk azonnal reagálnunk kell. Nemrég azon a jótékonysági rendezvényen is közreműködtem, ahol Sir Roger Moor, mint az UNICEF Goodwill nagykövete vett részt. Ő egy végtelenül intelligens ember, aki méltán reprezentálja ezt a nagy nemzetközi szervezetet.

 

 

Kedves Barátom! Keress magadnak te is munkát, mert nyilvánvalóan meg kell élned, el kell magad tartanod. Én szeretem a munkámat - sőt ezt több mint egy munkakör, ez hivatás a szó nemes értelmében. Rendszeresen sportolunk, önvédelmi képzéseken veszünk részt, és személyvédelmi képzéseket is rendszeresen tart a cég, a vezetés számunkra. Legutóbb például nagyon érdekes fegyver-kata gyakorlatokat ismerhettünk meg. Remélem jól vagy, és találsz magadnak állást. Ha  a mi szakmánk érdekel, hívj fel, tudok neked segíteni. Baráti üdvözlettel: Péter

Szólj hozzá

egyéb testőr személyvédelem rendezvénybiztosítás VIP protection