2013. feb 03.

Az Őrmester rövid története (6.)

írta: steve4security12
Az Őrmester rövid története (6.)

134035_399178896820382_1641976775_o.jpg

Már az alapítás évétől tudatosan arra törekedtünk, hogy megteremtsük a csak ránk jellemző arculatot és image-t. Már főiskolás koromban nagyon sokat tanulmányoztam a marketing és PR témakörét - ezért úgy gondoltam, hogy az Őrmesternek is rendelkeznie kell saját arculattal. Ez egy hosszú és kitartó munkát igénylő folyamat, ami ma is tart. Korábbi egyik írásomban már jeleztem, hogy az alapítás évét követően a Reform újságban, majd később a Hétfői Hirekben kezdtük el rendszeresen reklámozni tevékenységünket. Engem különösebben nem zavart, hogy ez akkor még nem volt "divat" - sőt ma is sokan úgy vélik, hogy a mi szakmánkat nem kell reklámozni. Nekem erről más a véleményem... Az elmúlt évben már harmadszor nyertük el a Magyar Brands elismerést. A brand definíciója röviden: Garantált ígéret! Pontosan ez a szándékunk: hogy a piacon kialakítsuk a Társaságunk iránti erős kötődést és bizalmat. Természetesen ezt főleg minőségi szolgáltatással tudjuk elérni. A marketing ebben a kérdésben csak segíthet...

Ma már  az üzleti világban szinte mindennek kell a hírverés, mert minden területen óriási a konkurencia.  A marketing tevékenységünket az alábbi fő témacsoportok szerint szerveztük meg:

220334_384976041574001_585081514_o.jpg1/ Sport események ill. más elegáns rendezvények támogatása barter megállapodás keretében. Az elmúlt 23 évben nagyon sok sportrendezvény biztosítási feladatait Társaságunk látta el, többnyire barter megállapodások keretében. Manapság már legalább a szűk önköltséget ki kell fizetniük tisztelt megrendelőinknek. Árrésünkről le tudunk mondani reklám szolgáltatásokért cserébe. Nagyon sok karate és birkózó verseny biztosítását láttuk el. A Szféra Kft. rendezvényein is szinte mindig mi működtünk közre. Az elmúlt évben is számtalan rangos rendezvény biztonsági szolgálatát társaságunk látta el.

226025_428402150528752_1855881129_n.jpg2/ Több jó nevű TV produkció támogatójaként is megjelentünk a nagy nyilvánosság előtt. Friderikusz Sándor és Fábry Sándor műsoraiban is szponzorként működtünk közre. Ezek a TV megjelenések nagyon sokat segítettek abban, hogy "felkerüljünk a térképre" - vagyis széles körben ismertté tegyük társaságunk nevét. Még mindig találkozom olyan ügyfelekkel, akik azonnal "összekötnek" minket valamelyik tévés megjelenésünkkel.

Az utóbbi években Hajdú Péter műsorait támogattuk barter megállapodás keretében.

 

 

 3/ Manapság már a közösségi média a fő csapás irány. Nem én változtam meg - hanem a világ. A céges Facebook oldalunknak lassan 6000 "rajongója" lesz amire büszkék vagyunk.A YouTube csatornánkon már több mint 20.000 látogatást regisztráltunk. A Facebook a jelen, de szerintem egyre inkább a YouTube a jövő a marketingben. Sokkal több információ átadható egy YouTube filmben, mint egy hosszú weboldal szövegben. Arról nem is beszélve, hogy a felnövekvő generációk egyre inkább videoklipeken szocializálódtak. Íme egy példa:

 

A közösségi média gyakorlatilag majdnem ingyenes, de nem ez a lényeg. Közvetlen kapcsolatba lehet lépni a közönséggel. Ez még úgy is megéri, hogy alkalmanként durva megjegyzésekkel is találkozunk. Ez a blog oldal is nagyon tanulságos számomra - mert kapok visszajelzéseket, amelyekkel nem mindig értek egyet, de mindenképpen segítenek engem abban, hogy "két lábbal a földön maradjak". Természetesen a fentieken kívül web oldalt is üzemeltetünk, továbbá hírlevél rendszerünkre is fel lehet iratkozni. Nyílt napokat, és prezentációkat is viszonylag gyakran tartunk...

Továbbra is azon dolgozunk, hogy a vagyonvédelem területén minőségi szolgáltatásokat nyújtsunk tisztelt ügyfeleinknek, és mindig újabb és újabb innovatív megoldásokat dolgozzunk ki.

Szólj hozzá

egyéb magán bejegyzés